CFO Agenda - AS network: ΠΑΝΤΑ κοντά στον πελάτη

Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Tax & Audit

AS network: ΠΑΝΤΑ κοντά στον πελάτη

27 Ιουνίου 2012 | 09:35 Γράφει η Ειρήνη  Γκίνη Topics: Cover Story,Παρουσιάσεις Εταιρειών

Μάριος Γεωργίου, Βαγγέλης Φάκος, Γιώργος Σαμοθράκης

Η AS network, το δίκτυο που ενσωματώνει πλέον τις εταιρείες Accounting Solutions και Audit Services, εντάσσεται στο διεθνές Geneva Group International και δημιουργεί μια εναλλακτική πρόταση στο κομμάτι των φορολογικών, λογιστικών και οικονομικών υπηρεσιών, η οποία συνδυάζει την υψηλή τεχνογνωσία με την προσήλωση και την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη.

Οι Μάριος Γεωργίου, Γιώργος Σαμοθράκης και Βαγγέλης Φάκος μας υποδέχθηκαν στα καινούργια γραφεία της εταιρείας στην Αγία Παρασκευή. 

Οι partners της AS network μας εξήγησαν το πώς πήραν την απόφαση, εν μέσω οικονομικής κρίσης, να επενδύσουν σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογικό εξοπλισμό, προκειμένου να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την ποιότητα των υπηρεσιών τους -ιδιαίτερα στο αντικείμενο του φορολογικού ελέγχου.

CFO agenda: Τι σηματοδοτεί για την εταιρεία το rebranding ως AS network και τι αντιπροσωπεύει για την ελληνική αγορά η συνεργασία σας με το Geneva Group International;

Βαγγέλης Φάκος: Η AS network απαρτίζεται από τις Ελληνικές Ανώνυμες Εταιρείες Accounting Solutions  και Audit Services, οι οποίες προσφέρουν Λογιστικές Υπηρεσίες, Φορολογικές συμβουλές, υπηρεσίες Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών καθώς και υπηρεσίες συμβούλων.

Από την 1η Μαΐου 2012 η AS network κι οι εταιρείες της είναι μέλη της Geneva Group International, του 6ου μεγαλύτερου διεθνώς Ομίλου  παροχής ελεγκτικών, λογιστικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, με παρουσία σε 100 χώρες και 550 γραφεία στις σημαντικότερες πόλεις ανά τον κόσμο.

Η εταιρεία αυτή παρέχει στην AS network δυνατότητες για εξυπηρέτηση των πελατών της παγκοσμίως, σύγχρονη τεχνολογική υποδομή, διεθνή τεχνογνωσία κι οργανωμένο πλαίσιο εκπαίδευσης των στελεχών της.

Ως μέλος του Geneva Group International, η AS network μπορεί να παρέχει ολοκληρωμένες, σύγχρονες και υψηλού επιπέδου ποιότητας υπηρεσίες, με ανταγωνιστικό κόστος, βοηθώντας έτσι τους  πελάτες μας να εφαρμόσουν πρακτικές λύσεις, να αντιμετωπίσουν αντιξοότητες και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Αυτό είναι το όραμά μας, το οποίο συνοψίζει και το motto μας «Κοντά στον Πελάτη».

CFO agenda: Ζούμε σε ένα αποθαρρυντικό για επενδύσεις, αλλά και για την επιχειρηματική δραστηριότητα εν γένει περιβάλλον. Πώς αντιμετωπίζετε ως AS network την κατάσταση αυτή; Και ποιες είναι οι στρατηγικές σας κινήσεις για το μέλλον;

Γιώργος Σαμοθράκης: Η χώρα μας έχει αναξιοποίητες δυνατότητες για προσέλκυση επενδύσεων, οι οποίες σύντομα θα αναδειχθούν μόλις ξεπεραστεί η παρούσα συγκυρία. Πρέπει να λάβουμε υπόψη πώς όταν η Eλλάδα βγει από την κρίση, θα υπάρχει πληθώρα επενδυτικών ευκαιριών και ανάγκη για συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τους νέους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που θα ανοίξουν.

Αναμφίβολα το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα σήμερα δεν είναι το ιδανικό για τη δραστηριότητα των επιχειρήσεων, ωστόσο έχει αξία να σκεφτόμαστε το αύριο και τις ευκαιρίες που θα προκύψουν.

Στην παρούσα φάση, βοηθάμε τους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες τους, παρέχοντας έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση για τα οικονομικά της επιχείρησής τους, ουσιαστική βοήθεια στη μελέτη της βιωσιμότητάς τους και στη χάραξη της επιχειρηματικής στρατηγικής, αλλά και πραγματικές λύσεις για μειώσεις δαπανών κι αύξηση της κερδοφορίας. Είμαστε κοντά στις επιχειρήσεις, παρέχοντας γενική υποστήριξη, μέσα από ένα πλήρες «πακέτο» υπηρεσιών.

Βαγγέλης Φάκος: Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στο ελληνικό οικονομικό περιβάλλον, πήραμε την απόφαση να επενδύσουμε και σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε ανθρώπινο δυναμικό, ώστε να παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών υπηρεσιών –μην ξεχνάτε ότι είμαστε πιστοποιημένοι κατά ISO 9000 και ISO 27000.

Η επένδυση μας αποσκοπεί στο να καλύπτουμε τις αυξημένες ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων σήμερα για καθοδήγηση και πληροφόρηση.

CFO agenda: Τη δέσμευσή σας για ολοκληρωμένο «πακέτο» υπηρεσιών πιστοποιεί και η ένταξη σας στο Geneva Group International

Μάριος Γεωργίου: Η συνεργασία μας με το Geneva Group International αποτυπώνει τη δέσμευση μας προς τους πελάτες μας για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες –μέσα από τη συνεχή εκπαίδευση των στελεχών μας στο πλαίσιο του δικτύου αλλά και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης εταιρειών στο πλαίσιο μιας διεθνούς αγοράς.

Ωστόσο η AS network έχει μέσα της το DNA της Accounting Solutions, η οποία δραστηριοποιείται με επιτυχία στην ελληνική αγορά εδώ και 12 χρόνια. Οι partner της AS network έχουν μακρόχρονη εμπειρία στην ελληνική αγορά, γεγονός που μεταφράζεται σε βαθιά γνώση των ειδικών θεμάτων των εγχώριων εταιρειών.

Η θητεία μας σε μεγάλες διεθνείς ελεγκτικές εταιρείες εξασφαλίζει την τεχνογνωσία μας και τα υψηλά standards ποιότητας που έχουμε στη δουλειά μας, ωστόσο η φιλοσοφία μας είναι να παρέξουμε στον Οικονομικό Διευθυντή τη δυνατότητα άμεσης επαφής με τον Partner για το οποιοδήποτε πρόβλημά του.

Θέλουμε ο Οικονομικός Διευθυντής να είναι σίγουρος ότι οι Partners θα ασχοληθούν προσωπικά με αυτόν και την εταιρεία του, άμεσα και γρήγορα, χωρίς να τον παραπέμψουν σε κάποιον assistant ή senior. Τη φιλοσοφία αυτή εξυπηρετεί η οργανωτική μας δομή και το εταιρικό μας σχήμα, τα οποία μάλιστα μας επιτρέπουν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

CFO agenda: ’ρα θα προσδιορίζατε ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της AS network άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη, χωρίς περιττές «γραφειοκρατικές» διαδικασίες.

Γιώργος Σαμοθράκης: Θα έλεγα ότι είναι και κάτι παραπάνω: είναι το μεράκι που βάζουμε στη δουλειά μας που κάνει τη διαφορά στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Είναι μεγάλη επιβεβαίωση για εμάς να ακούμε από τον Οικονομικό Διευθυντή ότι θέλει να συνεργάζεται μαζί μας γιατί «σκύβουμε πραγματικά πάνω από το οποιοδήποτε πρόβλημά του».

Οι Μάριος Γεωργίου, Γιώργος Σαμοθράκης και Βαγγέλης Φάκος μας υποδέχθηκαν στα καινούργια γραφεία της εταιρείας στην Αγία Παρασκευή. 

Οι partners της AS network μας εξήγησαν το πώς πήραν την απόφαση, εν μέσω οικονομικής κρίσης, να επενδύσουν σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογικό εξοπλισμό, προκειμένου να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την ποιότητα των υπηρεσιών τους -ιδιαίτερα στο αντικείμενο του φορολογικού ελέγχου.

CFO agenda: Τι σηματοδοτεί για την εταιρεία το rebranding ως AS network και τι αντιπροσωπεύει για την ελληνική αγορά η συνεργασία σας με το Geneva Group International;

Βαγγέλης Φάκος: Η AS network απαρτίζεται από τις Ελληνικές Ανώνυμες Εταιρείες Accounting Solutions  και Audit Services, οι οποίες προσφέρουν Λογιστικές Υπηρεσίες, Φορολογικές συμβουλές, υπηρεσίες Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών καθώς και υπηρεσίες συμβούλων.

Από την 1η Μαΐου 2012 η AS network κι οι εταιρείες της είναι μέλη της Geneva Group International, του 6ου μεγαλύτερου διεθνώς Ομίλου  παροχής ελεγκτικών, λογιστικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, με παρουσία σε 100 χώρες και 550 γραφεία στις σημαντικότερες πόλεις ανά τον κόσμο.

Η εταιρεία αυτή παρέχει στην AS network δυνατότητες για εξυπηρέτηση των πελατών της παγκοσμίως, σύγχρονη τεχνολογική υποδομή, διεθνή τεχνογνωσία κι οργανωμένο πλαίσιο εκπαίδευσης των στελεχών της.

Ως μέλος του Geneva Group International, η AS network μπορεί να παρέχει ολοκληρωμένες, σύγχρονες και υψηλού επιπέδου ποιότητας υπηρεσίες, με ανταγωνιστικό κόστος, βοηθώντας έτσι τους  πελάτες μας να εφαρμόσουν πρακτικές λύσεις, να αντιμετωπίσουν αντιξοότητες και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Αυτό είναι το όραμά μας, το οποίο συνοψίζει και το motto μας «Κοντά στον Πελάτη».

CFO agenda: Ζούμε σε ένα αποθαρρυντικό για επενδύσεις, αλλά και για την επιχειρηματική δραστηριότητα εν γένει περιβάλλον. Πώς αντιμετωπίζετε ως AS network την κατάσταση αυτή; Και ποιες είναι οι στρατηγικές σας κινήσεις για το μέλλον;

Γιώργος Σαμοθράκης: Η χώρα μας έχει αναξιοποίητες δυνατότητες για προσέλκυση επενδύσεων, οι οποίες σύντομα θα αναδειχθούν μόλις ξεπεραστεί η παρούσα συγκυρία. Πρέπει να λάβουμε υπόψη πώς όταν η Eλλάδα βγει από την κρίση, θα υπάρχει πληθώρα επενδυτικών ευκαιριών και ανάγκη για συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τους νέους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που θα ανοίξουν.

Αναμφίβολα το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα σήμερα δεν είναι το ιδανικό για τη δραστηριότητα των επιχειρήσεων, ωστόσο έχει αξία να σκεφτόμαστε το αύριο και τις ευκαιρίες που θα προκύψουν.

Στην παρούσα φάση, βοηθάμε τους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες τους, παρέχοντας έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση για τα οικονομικά της επιχείρησής τους, ουσιαστική βοήθεια στη μελέτη της βιωσιμότητάς τους και στη χάραξη της επιχειρηματικής στρατηγικής, αλλά και πραγματικές λύσεις για μειώσεις δαπανών κι αύξηση της κερδοφορίας. Είμαστε κοντά στις επιχειρήσεις, παρέχοντας γενική υποστήριξη, μέσα από ένα πλήρες «πακέτο» υπηρεσιών.

Βαγγέλης Φάκος: Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στο ελληνικό οικονομικό περιβάλλον, πήραμε την απόφαση να επενδύσουμε και σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε ανθρώπινο δυναμικό, ώστε να παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών υπηρεσιών –μην ξεχνάτε ότι είμαστε πιστοποιημένοι κατά ISO 9000 και ISO 27000.

Η επένδυση μας αποσκοπεί στο να καλύπτουμε τις αυξημένες ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων σήμερα για καθοδήγηση και πληροφόρηση.

CFO agenda: Τη δέσμευσή σας για ολοκληρωμένο «πακέτο» υπηρεσιών πιστοποιεί και η ένταξη σας στο Geneva Group International

Μάριος Γεωργίου: Η συνεργασία μας με το Geneva Group International αποτυπώνει τη δέσμευση μας προς τους πελάτες μας για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες –μέσα από τη συνεχή εκπαίδευση των στελεχών μας στο πλαίσιο του δικτύου αλλά και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης εταιρειών στο πλαίσιο μιας διεθνούς αγοράς.

Ωστόσο η AS network έχει μέσα της το DNA της Accounting Solutions, η οποία δραστηριοποιείται με επιτυχία στην ελληνική αγορά εδώ και 12 χρόνια. Οι partner της AS network έχουν μακρόχρονη εμπειρία στην ελληνική αγορά, γεγονός που μεταφράζεται σε βαθιά γνώση των ειδικών θεμάτων των εγχώριων εταιρειών.

Η θητεία μας σε μεγάλες διεθνείς ελεγκτικές εταιρείες εξασφαλίζει την τεχνογνωσία μας και τα υψηλά standards ποιότητας που έχουμε στη δουλειά μας, ωστόσο η φιλοσοφία μας είναι να παρέξουμε στον Οικονομικό Διευθυντή τη δυνατότητα άμεσης επαφής με τον Partner για το οποιοδήποτε πρόβλημά του.

Θέλουμε ο Οικονομικός Διευθυντής να είναι σίγουρος ότι οι Partners θα ασχοληθούν προσωπικά με αυτόν και την εταιρεία του, άμεσα και γρήγορα, χωρίς να τον παραπέμψουν σε κάποιον assistant ή senior. Τη φιλοσοφία αυτή εξυπηρετεί η οργανωτική μας δομή και το εταιρικό μας σχήμα, τα οποία μάλιστα μας επιτρέπουν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

CFO agenda: ’ρα θα προσδιορίζατε ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της AS network άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη, χωρίς περιττές «γραφειοκρατικές» διαδικασίες.

Γιώργος Σαμοθράκης: Θα έλεγα ότι είναι και κάτι παραπάνω: είναι το μεράκι που βάζουμε στη δουλειά μας που κάνει τη διαφορά στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Είναι μεγάλη επιβεβαίωση για εμάς να ακούμε από τον Οικονομικό Διευθυντή ότι θέλει να συνεργάζεται μαζί μας γιατί «σκύβουμε πραγματικά πάνω από το οποιοδήποτε πρόβλημά του».


CFO agenda: Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχει η AS network σήμερα;

Βαγγέλης Φάκος: Εκτός από το λογιστικό και το φοροτεχνικό και τις υπηρεσίες Ορκωτών Λογιστών, η AS network παρέχει ολοκληρωμένη υποστήριξη σε θέματα στρατηγικής και μείωσης κόστους, φορολογικού σχεδιασμού, ζητήματα συγχωνεύσεων και αποσχίσεων, αλλά και διαχείρισης μισθοδοσίας.

Ειδικότερα στο κομμάτι του payroll management, η AS network έχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, καλύπτοντας κάθε ανάγκη των πελατών της, με εξελιγμένα τεχνολογικά συστήματα και άρτια καταρτισμένα στελέχη. Το σημαντικότερο είναι ότι δεν εφησυχάζουμε και δημιουργούμε συνεχώς τις υπηρεσίες που παρέχουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις.

Είναι χαρακτηριστικό ότι έχουμε ήδη αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία σε θέματα φορολογίας και εργατικής νομοθεσίας όσον αφορά τους expatriates –είτε είναι ξένα στελέχη που εργάζονται στην Ελλάδα, είτε Έλληνες που μετακινούνται σε επιχειρήσεις του εξωτερικού- καθώς είχαμε έγκαιρα διαβλέψει ότι είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει τις επιχειρήσεις.

Μάριος Γεωργίου: Το προσωπικό των εταιρειών της AS network αριθμεί πάνω από 90 άτομα και αποτελείται από λογιστές, φοροτέχνες, δικηγόρους κι ορκωτούς ελεγκτές, οι περισσότεροι με πολυετή θητεία σε μεγάλες διεθνείς ελεγκτικές εταιρείες, που διακρίνονται για την τεχνική τους κατάρτιση, τη γνώση του αντικειμένου και κυρίως την προσήλωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

Το πελατολόγιο μας περιλαμβάνει, τόσο μεγάλες πολυεθνικές, όσο κι ελληνικές μεγάλες και μικρομεσαίες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις, εταιρείες παροχής υπηρεσιών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, όπου παρέχουμε τις υπηρεσίες μας διαθέτοντας σύγχρονη τεχνολογική υποδομή και διεθνή τεχνογνωσία μέσω της Geneva Group International.

Το δίκτυο μας υπερηφανεύεται για τους ανθρώπους του, στους οποίους οφείλει τη ραγδαία του ανάπτυξη. Είμαστε πάντα μπροστά στις επαγγελματικές εξελίξεις γιατί θέλουμε και μπορούμε να οραματιζόμαστε και να κατανοούμε τις επερχόμενες ανάγκες των πελατών μας.

CFO agenda: Ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις και δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Οικονομικός Διευθυντής σήμερα; Και πώς οι υπηρεσίες της AS network μπορούν να δώσουν λύσεις στα προβλήματα αυτά;

Μάριος Γεωργίου: Είναι γνωστό ότι σε πολλές ελληνικές επιχειρήσεις, ο Οικονομικός Διευθυντής αναγκάζεται εκ των πραγμάτων να αναλάβει ρόλους και καθήκοντα σχετικά με εργατικά, φορολογικά και άλλα θέματα, τα οποία απαιτούν συνήθως είτε πολυέξοδα αντίστοιχα τμήματα και στελέχη μέσα στην επιχείρηση, είτε υποστήριξη από εταιρείες που έχουν την απαραίτητη στελέχωση κι εμπειρία να καλύψουν τα θέματα αυτά.

Η AS network με τα εξειδικευμένα   της τμήματα μπορεί αφενός να αναλάβει ορισμένες ή όλες τις λειτουργίες του λογιστηρίου, ώστε να μπορεί ο Οικονομικός Διευθυντής να επικεντρωθεί στα σημαντικά θέματα, αφετέρου να βοηθήσει στην εξεύρεση λύσεων π.χ. για την αναδιοργάνωση της επιχείρησης, την χάραξη στρατηγικών, την αύξηση κερδοφορίας κλπ

Βαγγέλης Φάκος: Η διαχείριση της ρευστότητας δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα του Οικονομικού Διευθυντή σήμερα, σίγουρα όμως αποτελεί μία από τις πιο σοβαρές προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει.

Προκειμένου να συμβουλεύσεις αποτελεσματικά έναν πελάτη στο θέμα της ρευστότητας, πρέπει να μπορείς να δώσεις πραγματικές λύσεις σε θέματα εξορθολογισμού κόστους, βελτίωσης διαδικασιών κλπ. Ως partners της AS network έχουμε την ικανότητα να αντιληφθούμε άμεσα το πρόβλημα του πελάτη και να προτείνουμε εφαρμόσιμες τακτικές.

Είμαστε στελέχη με ενεργό παρουσία στην αγορά και «θητεία» σε οικονονομικά τμήματα, έτσι γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις προκλήσεις της οικονομικής διεύθυνσης. Η μακρόχρονη εμπειρία των partners της AS network μας διαφοροποιεί από τον «αποστειρωμένο» επιχειρηματικό σύμβουλο.

Γιατί ξέρετε, πολλοί γνωρίζουν ποια είναι η βέλτιστη αντιμετώπιση ενός προβλήματος, λίγοι όμως ξέρουν να πουν στον Οικονομικό Διευθυντή τι πρέπει να κάνει προκειμένου να έχει θετικά αποτελέσματα.

CFO agenda: Ένα θέμα που απασχολεί ιδιαίτερα τους Οικονομικούς Διευθυντές είναι και ο φορολογικός έλεγχος, και ιδιαίτερα η εφαρμογή του φορολογικού πιστοποιητικού.

Γιώργος Σαμοθράκης: Σε Επιτροπές και Διαβουλεύσεις όπου συμμετείχα πριν αρκετά χρόνια, είχα προτείνει την εφαρμογή του φορολογικού πιστοποιητικού, επισημαίνοντας τα πλεονεκτήματά του, αλλά και το γεγονός ότι ότι ίσχυε παρόμοια διάταξη στην Τουρκία. Το φορολογικό πιστοποιητικό είναι μια σημαντική καινοτομία για τα φορολογικά δεδομένα περίπου 7.000 επιχειρήσεων.

Τρία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας αυτής προσπάθειας:
α) Ο φορολογικός έλεγχος των Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών γίνεται σύμφωνα με προκαθορισμένες διαδικασίες και προγράμματα, τα οποία συντάχθηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών και την ΕΛΤΕ.

β) Τα φορολογικά πιστοποιητικά και οι εργασίες των Ορκωτών υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο από το Υπουργείο Οικονομικών και την ΕΛΤΕ.

γ) Οι Ορκωτοί έχουν σοβαρότατες, ουσιαστικές ευθύνες αν δεν ανταποκριθούν στο ρόλο τους π.χ. βαριά πρόστιμα, απώλεια της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος κ.λπ.

Οι πρώτες ενδείξεις από την εφαρμογή του Φορολογικού Πιστοποιητικού είναι ενθαρρυντικές και φαίνεται πως εκτός από το ότι οι ελεγχόμενες επιχειρήσεις δεν πρέπει να περιμένουν 3-5 χρόνια για το φορολογικό έλεγχο, οι οικειοθελώς δηλωθείσες φορολογικές αναμορφώσεις με τις φορολογικές δηλώσεις των επιχειρήσεων είναι σημαντικά αυξημένες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες προηγούμενων ετών.

Μάριος Γεωργίου: Έχει σημασία να αναφέρουμε εμείς οι τρεις partners της AS network συστήσαμε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 το φοροτεχνικό τμήμα της  Coopers & Lybrand, της σημερινής PwC.

Είμαστε οι «εφευρέτες» του Tax Diagnostic Review, στο πλαίσιο του οποίου κάναμε έναν προληπτικό φορολογικό έλεγχο για τους πελάτες μας. Στα χνάρια του Tax Diagnostic Review βαδίζει και το σύγχρονο φορολογικό πιστοποιητικό.

 CFO agenda: Ποιες είναι, κατά την άποψή σας, οι αλλαγές που πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον όσον αφορά τη φορολόγηση των επιχειρήσεων;

Γιώργος Σαμοθράκης: Είναι ασαφής προς το παρόν η κατεύθυνση που τελικά θα πάρει η φορολογία των επιχειρήσεων και γενικότερα το φορολογικό σύστημα. Οι partners της AS Network προσπαθούν στα διάφορα fora, επιτροπές και φορείς όπου συμμετέχουν να περάσουν το μήνυμα ότι η xώρα μας χρειάζεται ένα απλό, σταθερό για χρόνια φορολογικό σύστημα, όπου ο Έλληνας και ξένος επενδυτής δε θα έχει εκπλήξεις, θα πληρώνει λογικούς φόρους, χωρίς να θεωρείται «αμάρτημα» η επίτευξη κερδών.

WHO IS WHO

Μάριος Γεωργίου

Ο Μάριος Γεωργίου είναι Μέτοχος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Audit Services ΑΕ και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της ASnetwork.  Επί σχεδόν 28 χρόνια εργάστηκε στην εταιρεία Pricewaterhousecoopers, τα τελευταία 15 εκ των οποίων ως μέτοχος της εν λόγω εταιρείας.

Ξεκίνησε τη συνεργασία του με την Coopers & Lybrand (νυν Pricewaterhousecoopers) το 1983, , όπου συνέβαλε καθοριστικά στην οργάνωση και επέκτασή του φοροτεχνικού τμήματος της εταιρείας. Είναι ο άνθρωπος πίσω από την οργάνωση  της PwC Academy, του εκπαιδευτικού κέντρου της PwC, που προσφέρει επαγγελματική εκπαίδευση σε οικονομικά στελέχη, δικηγόρους κλπ, απονέμοντας τίτλους σπουδών σε φορολογικά, λογιστικά και άλλα θέματα.

Εκτός της εξειδίκευσης σε φορολογικά και λογιστικά θέματα, ασχολείται και  με τακτικούς και έκτακτους ελέγχους μεγάλων επιχειρήσεων, ενώ διαθέτει σημαντική εμπειρία σε θέματα φορολογίας Νομικών προσώπων, φορολογικού σχεδιασμό ομίλων, συγχωνεύσεων/ αποσχίσεων μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, οργάνωσης οικονομικών υπηρεσιών,  κατάρτισης διοικητικών οργανογραμμάτων, διοίκησης μεγάλων λογιστικών έργων κλπ.

Γιώργος Σαμοθράκης
Ο Γιώργος Σαμοθράκης είναι Μέτοχος και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Audit Services ΑΕ και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της ASnetwork.  Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του το 1965 στην Εθνική Τράπεζα. Μετακινήθηκε στην Coopers & Lybrand (σήμερα PricewaterhouseCoopers) το 1972 και ανέλαβε τη συγκρότηση του τμήματος Φορολογικών Υπηρεσιών στο οποίο παρέμεινε επικεφαλής μέχρι το 2006.

Επί σειρά ετών ήταν Πρόεδρος του ΔΣ της PricewaterhouseCoopers. Εκτός από την ειδίκευσή του στα φορολογικά θέματα και στη διαμόρφωση φορολογικής στρατηγικής μικρών και μεγάλων εταιρειών, έχει ασχοληθεί επί σειρά ετών με τακτικούς και έκτακτους ελέγχους ελληνικών επιχειρήσεων.

Είναι μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών (ΣΟΕΛ) και διατέλεσε πρόεδρος της Fédération des Experts Comptables Méditerranéens. Έχει διατελέσει πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Οικονομικής Διοίκησης (ΙΟΔ) και μέλος Επιτροπών του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών για την εφαρμογή των ΔΠΧΠ στην Ελλάδα, την απλοποίηση του ΚΒΣ ως και για την ενσωμάτωση της νέας 8ης οδηγίας.

Ως μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου του ΣΟΕΛ ασχολείται ενεργά με τη διαμόρφωση του ελεγκτικολογιστικού θεσμού στην Ελλάδα.

Βαγγέλης Φάκος
Ο Βαγγέλης Φάκος είναι Μέτοχος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accounting Solutions AE και Διευθύνων Μέτοχος της ASnetwork. Ξεκίνησε την σταδιοδρομία του  στην Coopers & Lybrand (σήμερα PricewaterhouseCoopers) το 1984, εργαζόμενος στο Ελεγκτικό και το Φοροτεχνικό τμήμα της εταιρείας.

Το 1988 μετακινήθηκε στην Τροφεκλέκτ ΑΕ (θυγατρική εταιρεία του πολυεθνικού Ομίλου Mars Inc) όπου για τα επόμενα 13 χρόνια ανέλαβε στην Ελλάδα και στο εξωτερικό διάφορες οικονομικές και διοικητικές θέσεις των εταιρειών του Ομίλου. Το 2001 μετακινήθηκε στην Accounting Solutions AE και ανέλαβε τη διοίκηση της νεοσύστατης τότε εταιρείας ως Γενικός Διευθυντής
 
Εκτός από την εξειδίκευσή του σε οικονομικά, φοροτεχνικά και χρηματοοικονομικά θέματα, διαθέτει πολύχρονη εμπειρία σε θέματα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού καθώς και σε θέματα logistics, customer services και outsourcing.

CFO Agenda (T. 021)
« 1 2 3 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο CFO Agenda Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Τρόφιμα – Ποτά

Τηλεπικοινωνίες

Goverment

Τουρισμός

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Πληροφορική

Μεταφορές / Logistics

Ενέργεια / Περιβάλλον

Κατασκευές

Sales

Ναυτιλία

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778