CFO Agenda - Finance - Marketing: Ιστορία δύο τμημάτων

Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του CFO Agenda Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Business strategy

Finance - Marketing: Ιστορία δύο τμημάτων

15 Μαΐου 2009 | 10:32 Γράφει η Ειρήνη  Γκίνη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Τρόφιμα – Ποτά

Ο Οικονομικός Διευθυντής και ο Marketing Director της σύγχρονης επιχείρησης καλούνται να αναπτύξουν ακόμα πιο δυνατές συνέργιες, όσον αφορά τη μέτρηση ROI των δαπανών της επιχείρησης, το pricing και την προσέγγιση του καταναλωτή, προκειμένου να βοηθήσουν, από κοινού, την επιχείρηση να βγει από τις στενωπούς της κρίσης. Ο Γιάννης Αθανασιάδης και ο Τάσος Φράγκου, Country Μarketing Director και Country Chief Financial Oficer αντίστοιχα της Coca-Cola Τρία Έψιλον μιλούν στο CFO agenda για τα νέα δεδομένα στη συνεργασία μεταξύ Οικονομικής Διεύθυνσης και Marketing.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Τρόφιμα – Ποτά

Τηλεπικοινωνίες

Goverment

Τουρισμός

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Πληροφορική

Μεταφορές / Logistics

Ενέργεια / Περιβάλλον

Κατασκευές

Sales

Ναυτιλία

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778