CFO Agenda - Απαραίτητο το SLA στο outsourcing

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του CFO Agenda Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software & systems

Απαραίτητο το SLA στο outsourcing

19 Μαρτίου 2010 | 13:59 Γράφει η Μυρτώ  Παπαθάνου Topics: IT management,Management,Outsourcing,Φιλοξενούμενα άρθρα

Μυρτώ Παπαθάνου, Υπεύθυνη Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, CPI

Ικανοποιημένοι πελάτες και περιορισμός του κόστους - δύο πολύ καλοί λόγοι για συστηματικό Service Level Agreement (SLA) Management.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Τρόφιμα – Ποτά

Τηλεπικοινωνίες

Goverment

Τουρισμός

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Πληροφορική

Μεταφορές / Logistics

Ενέργεια / Περιβάλλον

Κατασκευές

Sales

Ναυτιλία

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778