CFO Agenda - Grant Thornton: Νέοι κανόνες αναγνώρισης εσόδων

Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Corporate finance

Μόνο το 38% των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι είναι απαραίτητοι

Grant Thornton: Νέοι κανόνες αναγνώρισης εσόδων

2 Ιανουαρίου 2014 | 09:22 Γράφει το CFO  Editor Topics: News

Καθώς το IASB και το FASB ετοιμάζουν την τελική έκδοση νέων κανόνων αναγνώρισης εσόδων, παγκόσμια έρευνα δείχνει ότι μόνο 38% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι τα υφιστάμενα λογιστικά πρότυπα σχετικά με την αναγνώριση εσόδων θα πρέπει να βελτιωθούν ή να αντικατασταθούν.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δηλώνει, επίσης, ότι οι τελευταίες από κοινού προτάσεις των δύο Συμβουλίων θα προκαλέσουν αύξηση του κόστους (50% έναντι 33%) και μεγαλύτερη πολυπλοκότητα (46% έναντι 36%), ενώ μόνο το 38% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι ήταν ενήμεροι για τις επικείμενες αλλαγές στην αναγνώριση εσόδων. Στην Ελλάδα, 1στους 10 έλληνες επιχειρηματίες είναι ενήμερος σχετικά με τις επικείμενες αλλαγές, ενώ το 62% πιστεύουν ότι θα φέρουν μεγαλύτερη πολυπλοκότητα. «Ορισμένοι νομίζουν ότι τα υφιστάμενα λογιστικά πρότυπα δεν αλλοιώνονται, αλλά εμείς πιστεύουμε ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα», σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Grant Thornton, Βασίλης Καζάς. «Τα δύο βασικά πρότυπα του IASB βασίζονται σε διαφορετικές αρχές και υστερούν σε ότι αφορά κaατευθυντήριες γραμμές σε σημαντικούς τομείς, όπως οι συμφωνίες πολλαπλών στοιχείων.

Η βιβλιογραφία στις  ΗΠΑ πάσχει από το αντίθετο πρόβλημα, δηλαδή το πρόβλημα της υπερβολικής καθοδήγησης – το μεγαλύτερο μέρος της οποίας συσχετίζεται μόνο με συγκεκριμένους κλάδους. Αναμένουμε ότι οι αλλαγές θα απαιτήσουν από κάθε οικονομική οντότητα να παρέχει περισσότερες γνωστοποιήσεις σχετικά με τα έσοδά της, πράγμα το οποίο θα ωφελήσει τους επενδυτές που διαμαρτύρονται για έλλειψη διαφάνειας». Ο τομέας Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορική, όπου πολλαπλά παραδοτέα αποτελούν κοινή πρακτική και η τρέχουσα λογιστική αντιμετώπιση δεν είναι ενιαία, αναμένεται, όπως και άλλοι κλάδοι, να επηρεαστεί περισσότερο από τις αλλαγές στην αναγνώριση εσόδων.

Οι  επιχειρήσεις κινητής τηλεφωνίας που αντιμετωπίζουν λογιστικά μια «δωρεάν παρεχόμενη» συσκευή ως κόστος μάρκετινγκ, θα πρέπει να αλλάξουν την πολιτική τους και να επιμερίζουν τα έσοδα με βάση τη σχετική αξία. Η έρευνα διεξήχθη από την Experian κατά τη διάρκεια του Μαΐου 2013, με συμμετοχή 3.200 επιχειρήσεων από 44 χώρες, ως μέρος της έρευνας International Business Report (IBR) της Grant Thornton, που διεξάγεται σε τριμηνιαία βάση εδώ και 20 χρόνια.

CFO Agenda (T. 027)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο CFO Agenda Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Τρόφιμα – Ποτά

Τηλεπικοινωνίες

Goverment

Τουρισμός

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Πληροφορική

Μεταφορές / Logistics

Ενέργεια / Περιβάλλον

Κατασκευές

Sales

Ναυτιλία

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778